Administrativní podpora

CO OD VÁS OČEKÁVÁME:

organizační schopnosti, pečlivost a spolehlivost

analytické a logické myšlení

schopnost efektivně pracovat jak samostatně tak v týmu
komunikativnost a proaktivní jednání

schopnost práce s textem

dobrou znalost MS Office (Word, Excel) nebo Google Workspace

zájem o prostředí výzkumu, vývoje a dotačních mechanismů


CO VÁM ZA TO NABÍZÍME:

• zajímavou a pestrou práci v moderním prostředí a přátelském kolektivu

• osobní i profesní rozvoj podpořený širokými možnostmi dalšího vzdělávání

• flexibilní pracovní dobu a možnost home office

5 týdnů dovolené a 5 sick days ročně

systém zaměstnaneckých benefitů

Místo výkonu práce dobře dostupné MHD v Praze - Dejvicích

práci na částečný či plný úvazek s možným nástupem od ledna 2022 na dobu určitou do 31.11.2022 (s možností prodloužení).

Jak bude vypadat Váš pracovní den v TA ČR:


Budete připravovat podklady pro práci kolegů či nadřízených - vyhledávat relevantní dokumenty, provádět jejich analýzu a syntézu. Součástí může být i práce s tabulkami a zpracování přehledů. Budete mít možnost podílet se návrhu řešení pro dílčí otázky procesního či metodického charakteru nebo koordinovat jejich přípravu.

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, pošlete nám své CV a motivační dopis prostřednictvím odpovědního formuláře níže, a to nejpozději do 15. ledna 2022.