Organizačně / administrativní pracovník/ce

CO BUDE VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ:

administrativní a organizační podpora Kanceláře (sjednávání schůzek, příprava jednání a tvorba zápisů z jednání, tvorba dokumentů k vypravení, tvorba objednávek, distribuce smluv)

zajištění chodu sekretariátu (správa kalendářů a plnění požadavků předsedy, ředitele, sekční ředitelky)

podpůrná činnost v rámci správy GDPR

podpora při organizaci interních a externích akcí a jednání

zástup tajemnice předsednictva

• zástup při správě systému eKLEP

• zástup při zajišťování překladů, korekcí textů a vedení agendy přeložených textů


CO OD VÁS OČEKÁVÁME:

minimálně středoškolské vzdělání

jste samostatní, zodpovědní, spolehliví

dokážete rychle vstřebávat nové informace a pracovat s nimi

poradíte si s MS Office i s prostředím Google Workspace

praxe na obdobné pozici výhodou


CO VÁM ZA TO NABÍZÍME:

• předání klíčových informací a agendy

• příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv tvořivých lidí

• místo výkonu práce dobře dostupné MHD v Praze Dejvicích

příležitost k osobnímu rozvoji a zapojení do systému vzdělávání

systém zaměstnaneckých benefitů

hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení

5 týdnů dovolené

Technologická agentura České republiky klade důraz na rovné příležitosti mužů a žen při rozvoji jejich profesních drah

nástup možný ihned nebo dle dohody

Jak Vás vidí Vaše budoucí nadřízená Lucie Kubalová:


Do týmu hledám osobu, která se nebude bát různorodé práce a bude si umět hledat nové cesty.

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, pošlete nám své CV a motivační dopis prostřednictvím odpovědního formuláře níže, a to nejpozději do 31. října 2021.